【和訳】Cake Pop - Ether

【和訳】Cake Pop - Ether

 

youtu.be

 

[Verse 1: Ravenna Golden]
Oh, I've got a question or two
Oh, I think that I have answers for you
Oh, I wish that I weren’t dancing for two
At a table for one
While I'm waiting for you
Hold me back now
It's easier to keep me down
Keep me down
Hold me back now
It’s easier to be around
To be around

 

ああ、私には質問が1、2つある
ああ、私はあなたのための答えを持っていると思う
ああ、私が二人分のダンスをしていなければいいのに
一人のためのテーブルで
あなたを待っている間
今、私を引き止めて
私を抑えておく方が簡単だ
私を抑えて
今、私を引き止めて
近くにいる方が簡単だ
近くにいて

 

[Verse 2: Ravenna Golden]
Watch as I go
Towards the ceiling
Hit the fan
And I fall
Right back into my hands
And I know
That it isn't fair
No, it isn't fair
No, it isn't fair
And if you think that I care
Well I don't
And I know
That you think that I'm silly
And it shows
In everything that you do to me
You do to me

 

見て、私が進むのを
天井に向かって
扇風機に当たって
そして私は
再び私の手の中に落ちる
そして私は知っている
それは公平ではないと
いいえ、公平ではない
いいえ、公平ではない
そして、私が気にしていると思ってるのなら
安心して、私は気にしていない
そして、私は知っている
あなたが私を馬鹿にしていると思うこと
そしてそれは現れる
あなたが私にしてくるすべてのことで
私にしてくること

 

[Verse 3: Ravenna Golden]
But you've got what I need
And I know
That I don't need to be so alone
But I’ve been freaking out
I’m freaking out
I'm freaking out
I’m freaking out

 

でも、あなたは私が必要としているものを持っている
そして、私は知っている
私はこんなに孤独でいる必要はないと
でも、私はパニックになっている
パニックになっている
パニックになっている
パニックになっている